Reactie op "Winterfair 2017 AFGELAST!!":

Velden met (*) zijn verplicht.
Winterfair 2017 AFGELAST!!
(*):
:
(*):

Winterfair 2017 AFGELAST!!

Lieve vrienden van Melief,

Na goed overleg hebben wij besloten om de Winterfair van komende zaterdag niet door te laten gaan. Het was een moeilijke beslissing voor ons omdat we weten dat heel veel mensen zich er op verheugen en ook zijn tal van vrijwilligers soms al weken bezig met de voorbereidingen. Echter hebben wij ons altijd als doel gesteld dat de veiligheid en gezondheid van onze dieren op de eerste plaats komen. Nu er in Nederland wederom vogelgriep én de daarbij behorende ophokplicht is, is de kans op besmetting vele malen groter dan normaal. Ook is de kans groot dat wij ook deze week te horen krijgen dat al het pluimvee opgehokt moet gaan worden. Kortom, geen leuke beslissing, maar voor de veiligheid van de dieren de beste.

We willen iedereen die zou komen helpen of al heeft geholpen uit de grond van ons hart bedanken en hopelijk zien we iedereen dan wél weer op 26 augustus tijdens onze jaarlijkse open dag!

Pagina terug